Wszystko o zakupach

B2B Partner sp. z o.o.

Oferujemy pełny asortyment do wyposażenia zakładów i biur. Jesteśmy idealnym PARTNEREM dla każdej firmy, która potrzebuje pomocy z wyposażeniem magazynów, biur, jak rózwnież materiałów eksploatacyjnych. Chcemy być dla klienta przede wszystkim partnerem, na którym można polegać.

Sposób zamawiania towaru

Towar można zamawiać jednym z następujących sposobów:

Płatność za towary

Możesz wybrać jedną z opcji płatności:

  • płatność gotówką przy odbiorze
  • przedpłata – faktura zaliczkowa
  • lub faktura z odroczonym terminem płatności.

W przypadku przedpłaty wysyłamy proformę na pełną wartość zamówionego towaru z VAT. Proformę wysyłamy e-mailem w formacie .pdf natychmiast po opracowaniu zamówienia. Towar zostanie wysłany po zaksięgowaniu płatności na naszym rachunku.

 

Faktury z odroczonym terminem płatności są realizowane po sprawdzeniu zdolności kredytowej oraz ustalenia kredytu dla każdego pojedyńczego klienta. O przyznaniu kredytu będziemy informować natychmiast po przetworzeniu zamówienia.

Przetwarzanie zamówień

Zamówienia opracowujemy natychmiast po przyjęciu i wysyłamy e-mailem potwierdzenie zamówienia razem z terminem dostawy.

Termin dostawy towaru

Każde zamówienie zostanie niezwłocznie potwierdzone, wraz z datą dostawy.

Towary oznaczone terminem "W MAGAZYNIE" zostaną dostarczone 2. dnia roboczego po dokonaniu zamówienia.

Towaru z innym terminem wysyłki można oczekiwać w 2. dnia roboczego po naszej wysyłce. O załadunku towarów będziemy informować przez e-mail.

Aktualny stan zasobów

Przy każdym produkcie oznaczonym "W MAGAZYNIE" wyświetlony jest aktualny stan zasobów w naszym magazynie. W niektórych przypadkach może się zdarzyć, że towar będzie wyprzedany. W takim przypadku nowy towar jest automatycznie zamawiany i będzie w naszym magazynie w ciągu kilku dni. Przy realizacji zamówienia wysyłamy dokładną datę, kiedy można spodziewać się towaru.

Jeśli masz wątpliwości lub chcesz otrzymać towar jak najszybciej, możesz uzyskać informacje, kiedy towar będzie w magazynie pod naszym bezpłatnym numerem 800 133 133 lub pisząc na e-mail zamowienia@b2b-partner.pl. Możemy również pomóc w wyborze odpowiedniej alternatywy, którą możemy dostarczyć natychmiast.

Bez wydatków na dostarczenie towaru - Transport dla firm jest zawsze gratis

Koszty transportu towaru na wybrany adres są już wliczone w cenę. Chcemy aby współpraca z nami była jak najprostsza.

Sposób dostarczenia towaru

Przesyłka zostanie dostarczona przez przewoźnika na wybrany adres. Dostawa odbywa się w dni robocze w godzinach od 8:00 do 17:00. Poinformujcie nas o specjalnych życzeniach dotyczących transportu, takich jak np. dostawa w określonym czasie itp.

Sposób wysyłki faktury za towar

Faktura posiada elektroniczny podpis i będzie wysyłana na e-mail zamawiającego. Akceptacja tego potwierdzenia jest równoznaczna z akceptacją wysyłki faktury drogą elektroniczną.

Gwarancja na towary w B2B Partner wynosi 7 lat, nie dotyczy materiału eksploatacyjnego. Nasz towar sprawdzamy i dlatego możemy mu zaufać!

Zwrot i wymiana towaru

Masz prawo do zwrotu lub wymiany otrzymanego towaru bez podania przyczyny w nieuszkodzonym opakowaniu w ciągu 14 dni od otrzymania. Nie zapłacisz za transport powrotny, towar odbieramy we własnym zakresie.

Serwis i reklamacja

W przypadku, gdy pojawią się jakiekolwiek problemy z towarem, proszę niezwłocznie dzwonić na bezpłatną linię 800 133 133 lub pisać na e-mail: zamowienia@b2b-partner.pl. Wasze problemy rozwiązujemy natychmiast!

Formulasz zgłoszenia reklamacji

W przypadku potrzeby zgłoszenia reklamacji prosimy o wypełnienie formularzu reklamacji pod adresem: https://www.b2b-partner.pl/reklamacje Przyśpieszy to przyjęcie i rozpatrzenie reklamacji.




Porównanie 0

Porównanie

Ulubione produkty 0

Ulubione