Gwarancja, serwis, reklamacje

Gwarancja

Gwarancja na towar dla B2B Partner to 7 lat, nie dotyczy wyłącznie materiałów eksploatacyjnych. Nasze produkty są kontrolowane  dzięki czemu można na nich polegać!

Zwrot i wymiana towaru

Masz prawo do zwrotu lub wymiany towaru bez podania przyczyny w ciągu 14 dni po jego otrzymaniu w nieuszkodzonym opakowaniu. Nie płacisz żadnych kosztów transportu, towar odbieramy sami.

Serwis i reklamacje

W przypadku, gdy pojawiają się jakiekolwiek problemy z towarem, proszę niezwłocznie dzwonić na bezpłatną infolinię 800 133 133 lub pisać na e-mail: zamowienia@b2b-partner.pl. Wasze problemy rozwiązujemy natychmiast!

Obsługa klienta:

W przypadku jakichkolwiek pytań, natychmiast jesteśmy do Państwa dyspozycji.. Nie zautomatyzowane call center, możemy połączyć się bezpośrednio z operatorem.

Proszę dzwonić na bezpłatną infolinię 800 133 133

Formularz do zgłaszania reklamacji

W przypadku zastrzeżeń dostarczonego towaru, prosimy o wypełnienie formularza reklamacji na: https://www.b2b-partner.pl/reklamacje/

Przyspieszysz przetwarzanie i załatwienie reklamacji!
 

Co zrobić, gdy ...

  1. Otrzymałeś uszkodzony towar?

Może się zdarzyć, że otrzymają Państwo uszkodzony podczas transportu towar. Nie wahaj się, aby poinformować nas o tym fakcie natychmiast. Nawet jeśli opakowanie jest nienaruszone i przesyłka wydaje się być w porządku, proszę rozpakować ją tak szybko jak to możliwe, aby upewnić się, że wszystko jest w należytym porządku.

  1. Nie znalazłeś faktury w przesyłce?

To dlatego, że nasze faktury są wysyłane tylko elektronicznie, ale rozumiemy,że mogłeś jej nie otrzymać dlatego, że była oceniona jako SPAM. Zadzwoń bądź napisz a my wyślemy fakturę ponownie.

  1. Brakuje elementów lub części?

Nawet system może być czasami pod wpływem czynnika ludzkiego. Jeśli czegoś brakuje, prosimy o poinformowanie nas przez formularz reklamacji https://www.b2b-partner.pl/reklamacje/

  1. Nie możesz znaleźć instrukcji montażu lub obsługi?

Niniejsza instrukcja montażu i obsługi są zamknięte z towarami. Jeśli przypadkowo została wyrzucona razem z opakowaniem, prosimy o kontakt pod nr tel.: 800 133 133 lub napisz na e-mail zamowienia@b2b-partner.pl. Natychmiast poślemy brakującą instrukcję.

  1. Nie jesteś zadowolony z towaru?

Jeżeli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, proszę dać nam znać! Masz do tego prawo! To pomoże nam poprawić jakość naszych usług. Z góry dziękujemy. Nie należy wyrzucać opakowania zaraz po wyjęciu towaru. W przypadku zwrotu towaru możemy wymagać zwrotu w oryginalnym opakowaniu.

  1. Pochwały i skargi!

Posiadamy certyfikat ISO 9001: 2008. Będziemy szczęśliwi, jeśli podzielisz się swoimi doświadczeniami i opinią z naszych usług i współpracą. Musimy wiedzieć, że jesteś zadowolony, ale przede wszystkim, kiedy jesteś niezadowolony. Tylko wtedy możemy poprawić błąd i zmienić system na lepszy.




0

Porównanie

0

Ulubione